Oldalak

2014. november 22., szombat

porológus

~1 éve~

*Oralee*

Nem tudom mi történt, de az biztos, hogy valami nagyon rossz. Anyuék arra parancsoltak, hogy pakoljak össze gyorsan pár dolgot. Ezzel nem lenne semmi baj, mer az életem költözésekkel telik, de elötte 1 hónappal be szokták jelenteni, hogy elköltözünk. Gyorsan pár cuccot össze tudtam rakni magamnak mer apunak az állítása szerint nam vacakolhatunk a pakolással sokat. Amilyen gyorsan csak lehetett anyuék bepakoltak a kocsiba és én is beültem. Ahogy haladtunk a kocsival mindenhol rendőröket lettám. Apu vagy 100-al száguldott az utcán. Folyamatosan hagytuk el az ismerős tájakat és egyre több lett az ismeretlen. A rendőrök még mindig nem akartak elfogyni. Hirtelen egy éles fény, egy hirtelen kanyar, egy éles dudaszó, hirtelen egy éles féjdalom és minden elsötétült. 
.
.
.
.
.
Nem tudom mennyi idő telhetett el de kezdett kitisztulni a látásom. Mindenhol vért láttam. Előre néztem és nagyon lesokkolt amit láttam. Anya és apa holtan feküdt elöl az ülésen. Meg fogtam a fejm, de utána láttam a kezemen, hogy tiszta vér. Ez most mind az én fejemből jött? Hát ezen a kérdésen nem volt sok időm gondolkodni, mer elölről mocorgást hallottam. Anya mozgott. Hirtelen kinyitotta a szemét, de jobb lett volna ha csukva marad. A szeme hó fehér volt. Észrevett és elkezdett felém közeledni nagyon ijesztően. Nem tudtam mit csináljak, nem tudtam mi történt és nem tudtam, hogy hol vagyok. Egyre közelebb ért és én még mindig lesokkolva ültem a félig összetört/szétesett kocsiban. Hirtelen fékcsikorgás. Nem is tudtam felfogni, hogy mi történt mert olyan gyors volt az egész, de hirtelen valaki a kezében vitt engem egy kocsihoz és lelőtte az anyukámat. Én annyira megijedtem, hogy azonnal elkezdtem sírni, de a bácsi még mindig futott velem a kocsihoz. MIkor akocsihoz ért beültetett és rátaposott a gázra, hogy minél elöbb eltűnjünk innen. 
.
.
.
.
.
Nem tudom mennyit mentünk de egy átjárón átmentünk ahol emberek voltak. Út közben sikerült megnyugodnom de a félelem még mindig bennem volt. Mikor kiszálltunk egyből megrohamozott minket néhány orvos és kezelésbe vettek, mert a fejem még mindig iszonyatosan fájt. Miután elláták a sérüléseim, felvilágosítottak, hogy pontosan mi is történt. A földet ellepték a zombik és ez az egy hej maradt ami biztonságot nyújt az embereknek. Akit megharapnak vagy meghal abból zombi lesz. Még az is kiderült, hogy mindig is voltak a földön furcsa lények pl. vámpír, démon, vérfarkas nem csak zombik.
És itt kezdődik az a világ ahol már nincs többet nyugalom és béke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése